ALGEMEEN

Ik zoek een product, maar het lijkt niet op jullie site te staan?

Antwoord: Als u aan ons doorgeeft welk product u zoekt dan kunnen wij bij de fabrikant navraag doen of wij het product voor u kunnen bestellen. Soms komt het voor dat we het product wel op voorraad hebben maar dat het nog niet online staat.

Poetsen jullie ook auto’s?

Antwoord: Ook voor het poetsen (wij zeggen liever: ‘detailen’) van uw auto kunt u bij ons terecht en wel in onze mooie detailingroom. Neem voor een afspraak en/of meer informatie vrijblijvend contact met ons op. Bekijk op onze site de portfolio van de door ons gedetaillede auto’s.

BESTELLEN EN LEVERTIJD

Ik weet niet wat ik nodig heb, jullie hebben zo veel verschillende producten!

Antwoord: Ziet u door de bomen het bos niet meer? Stuur ons dan een mail, wij adviseren graag! U kunt ook een afspraak maken voor een uitgebreid advies in onze showroom. Neem uw auto mee, zodat we een pakket op maat voor uw auto kunnen samenstellen!

Hoe moet ik een product bestellen?

Antwoord: Door op het winkelmandje van het desbetreffende product te klikken, wordt het product direct in uw winkelmandje geplaatst.

producten-bestellen

Staat er een plusje naast het product? Dan wordt u automatisch doorgeleid naar de productpagina, want hier kunt u dan nog een bepaalde optie kiezen voor het product. Maak een keuze bij het uitklap-menu (bijvoorbeeld 30ml fles) en klik op “toevoegen aan winkelwagen”.

Alle producten die heeft uitgekozen staan in een overzicht in het winkelmandje.

shopping-cart

Hierin kunt u nog enkele aanpassingen doen zoals het aantal veranderen, producten verwijderen of een kortingscode toevoegen, indien u deze heeft.

Door op “afrekenen” te klikken gaat u naar de afreken pagina. Hier vult u uw gegevens in en maakt een keuze voor de gewenste betaalmethode. Ook kunt u nog eventueel instructies meegeven voor uw bestelling. Vink de goedkeuring voor de algemene voorwaarden en vervolgens op “plaats order”.

U wordt naar uw gekozen betaalpagina geleid (behalve bij “betalen op locatie” of “bank overschrijving”.) en na het betalen ontvangt u een orderbevestiging per mail. Uw bestelling wordt vervolgens verwerkt en opgestuurd (of klaargezet om op te halen).

Krijg ik ook een overzicht van mijn bestelde producten?

Antwoord: De orderbevestiging met het besteloverzicht wordt via email verstuurd. Het is daarom belangrijk dat u het juiste mailadres opgeeft. Via de orderbevestiging geeft Elite Car Detailing aan welke status de bestelling heeft, of alles betaald is en dat wij uw order hebben ontvangen.

Uw bestelling kunt u ook volgen in “mijn account”. Hierin staan al uw bestellingen in een overzicht bij elkaar.

Hoe kan ik een product aanpassen vóórdat ik bestel?

Antwoord: Op de winkelwagen pagina ziet u een overzicht van uw bestelde producten. Deze kunt u aanpassen qua aantal (Gebruik hiervoor + en – of typ het gewenste aantal in), of om een product te verwijderen (klik op het ruisje voor het product of typ 0 bij aantal). Vergeet niet op op “winkelwagen bijwerken” te klikken, zodat de aanpassing wordt geüpdate.

remove-products

Klik pas op “afrekenen” als u zeker weet dat de bestelling correct is.

Er is een fout gemaakt, kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Antwoord: Heeft u toch een verkeerd product besteld of een verkeerd aantal? Reageer dan binnen 24 uur op uw orderbevestigingsmail, anders kunnen wij uw bestelling niet meer aanpassen. U krijgt dan een nieuwe factuur waarop de correctie is verwerkt.

Kan ik mijn producten af komen halen?

Antwoord: Geen probleem! Als uw bestelling door ons verwerkt is en klaar staat, krijgt u van ons een e-mail, zodat u uw bestelling kunt komen ophalen. U kunt bij ons NIET met PIN betalen.

Hoe snel leveren jullie?

Antwoord: Als alles van uw bestelling op voorraad is en u heeft direct via iDeal betaald, dan wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen geleverd. Bij betaling via overschrijving word de bestelling pas verzonden nadat uw betaling bij ons binnen is.

Heeft Elite Car Detailing een minimumorderbedrag?

Antwoord: Nee wij hanteren geen minimumorderbedrag! Wel kan het zijn dat de verzendkosten voor kleine orders wat hoger zijn dan grotere orders.

Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: Vaste verzendkosten van: € 7,50 (Levering binnen Nederland). Voor België zijn de verzendkosten € 13,00 tot 2kg. Alle pakketten zijn voorzien van een track & trace code zodat u uw pakket kunt volgen. De prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.

Op orders vanaf € 100,00 betaald u geen verzendkosten!

PRIJZEN EN BETALEN

Ik wil een betaling doen, maar kan jullie rekeningnummer niet vinden?

Antwoord: Onze bedrijfsgegevens en rekeningnummer staan ook op uw orderbevestiging vermeldt.

Denk eraan: Betaling per overschrijving houdt in dat u het bedrag handmatig overmaakt op een later tijdstip. Uw bestelling wordt pas verzonden als uw betaling binnen is.

Gelieve het bestelnummer te gebruiken als de betalingsreferentie. Houd rekening met een termijn van 3 tot 5 werkdagen voordat uw betaling bij Elite Car Detailing binnen is.

Gebruik de onderstaande gegevens om uw betaling over te maken:

Elite Car Detailing
Marconistraat 10, 6372 PN Landgraaf
Email: info@elitecardetailing.nl
Telefoon: +31 (0)6 139 256 53

IBAN: NL94 INGB0006541075
BIC: INGBNL2A

Kvk Nummer: 61060909
BTW Nummer:NL.156159508.B01

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Antwoord: Alle prijzen staan vermeld in euro’s en zijn inclusief 21% BTW.

Aanbiedingen?

Antwoord: Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt. Alle prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten.

ACCOUNT EN PRIVACY

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Antwoord: Via “Mijn account”, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

myaccount

Ik heb een nieuw emailadres. Moet ik een nieuw account aanmaken?

Antwoord: Nee, dat is niet nodig. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Ook wanneer u bent verhuisd, kunt u deze gegevens heel gemakkelijk wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten of wil het wijzigen?

Antwoord: Als u uw bestelling wilt afrekenen, komt u in het inlogscherm van de webwinkel. U kunt het wachtwoord opvragen via “Wachtwoord vergeten?” onder het inlogscherm.

Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen waarmee u uw account heeft geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

Onder “mijn account/inloggen” kunt u eveneens het wachtwoord wijzigen.

Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

Antwoord: Deze wordt bij Elite Car Detailing in de database opgeslagen. Ze worden alleen gebruikt voor Elite Car Detailing zodat we altijd terug kan vinden welke producten u in het verleden heeft gekocht. Voor meer informatie over de privacy verklaring kunt u hier terecht.

RETOURNEREN

U heeft 14 dagen om te beslissen of u tevreden bent met het artikel.
Elite Car Detailing garandeert dat voor alle geretourneerde artikelen u het geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in originele conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, geopend, gewijzigd of gebruikt zijn en dat alle labels, seals of etiketten nog aan/op het artikel zitten.

Ik heb artikel dat ik wil retourneren, hoe doe ik dat?

Antwoord: Op onze retourpagina kunt u uw retouraanvraag direct digitaal doorgeven. Ook kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van de meegeleverde retourbon. Zit de bon er niet bij? Download hem dan hier.

Alle vragen die betrekking hebben tot retourneren staan eveneens op de retourpagina vermeldt.

retour-producten