Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

U kunt retourneren via het formulier hieronder of door op de link te klikken in uw orderbevestiging die u via e-mail heeft ontvangen.

Retourneren kunt u doen bij een PostNL servicepunt met tracking nummer. De kosten voor de retourzending zijn voor de rekening van de klant.

Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 14 dagen. Uw betalingsverplichting komt dan te vervallen. Als u al betaald heeft, betalen wij u terug binnen maximaal vijf werkdagen.

Als u meerdere artikelen wil retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel.

Retourneren via de bijgesloten retourbon?

Vul de retourbon in die in het pakket zit of download de retourbon hier en print hem uit.
Geef het pakket met de artikelen die u wilt retourneren af op een PostNL Servicepunt. U ontvangt bij het postkantoor een track& trace nummer dat u het pakket hebt afgeleverd.

Lees hier meer over ons ruil- en retourbeleid.

Veelgestelde vragen over ruilen of retourzendingen

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

U kunt een retouraanvraag annuleren door contact met ons op te nemen binnen 48 uur na het plaatsen van uw retouraanvraag. Denk er wel aan dat uw betalingsverplichting blijft bestaan.

Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

Een artikel dat u wilt retourneren kunt u, nadat u het in uw account retour gemeld heeft:

Vanuit Nederland retourneren via:

  • Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen. Tevens heeft u dan geen verzendbevestigingsbewijs. Stuur daarom altijd retour via een Track & Trace.
  • PostNL servicepunt. U verzend het pakket via het servicepunt en ontvangt een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging totdat u bericht krijgt dat de retourzending goed door ons ontvangen is.
  • Op locatie. U kunt het pakket uiteraard ook lokaal afgeven. Gelieve hiervoor wel eerst een afspraak te maken.
Ik heb mijn artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij uw retour gezonden artikel hebben ontvangen, gelden de volgende terugstort termijnen:

  • Via overschrijving: vijf werkdagen, indien u nog niet heeft betaald vervalt de betalingsverplichting
  • iDEAL: drie werkdagen
  • Paypal: vijf werkdagen

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van bij u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de retour voorwaarden van Elite Car Detailing?

U kunt artikelen tegen onderstaande voorwaarden retourneren. Is het artikel beschadigd, dan verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Elite Car Detailing niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het PostNL Servicepunt altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Voorwaarden

  • U retourneert het artikel binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel. Als u meerdere artikelen in één keer besteld heeft, kunt u retourneren tot 14 dagen nadat u het laatste artikel heeft ontvangen.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Het seal van een fles e.d. mag niet verbroken zijn.
  • Wij willen u vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.
  • Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt via het formulier ‘Start retouraanvraag’ hieronder.
  • U kunt ook retourneren via het retourformulier dat u samen met het pakket heeft ontvangen.
Hoe lang duurt het voordat een artikel retour is verwerkt?

Als u het artikel geretourneerd heeft via een PostNL Servicepunt kunt u de retourzending op de website van PostNL volgen met de Track & Trace code.

Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. De verwerking kan 14 dagen in beslag nemen. Als u 14 dagen nadat u het artikel retour gestuurd heeft nog geen bericht heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kunt u nakijken of u aan alle voorwaarden voldoet.

Als u de bestelling heeft betaald, is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag teruggestort wordt. Uiteraard vervalt de betalingsverplichting als u nog niet heeft betaald na de verwerking van de retour.

Start retouraanvraag

Klant details:

Uw naam *

Uw Email *

Uw telefoonnummer *

Order details:

Ordernummer *

Naam van het te retourneren product

Retour aanvraag

Reden van retour *

Track & Trace nummer

Vul hier het Track & trace nummer in van het pakket indien u dit al heeft.

Klantenservice

Telefonisch

+31 (0)6 139 256 53

Openingstijden

Maandag – vrijdag 09.00 – 18.00 uur
Zaterdag en zondag: gesloten
Feestdagen: gesloten

E-mail

info@elitecardetailing.nl

Vermeld uw telefoonnummer in de e-mail; dan kunnen we u ook bellen om uw vragen te beantwoorden!

Per post

Elite Car Detailing
Klantenservice
Marconistraat 10
6372 PN Landgraaf

Elite Car Detailing is geregistreerd in het handelsregister onder nummer 61 06 09 09. Btw-nummer: NL.156159508.B01.